FANDOM

Barack Obama
Barack Bin Obama
Oh ollar a Osama... quero dicir Obama.

Nome

Barack

Ano nacido

1961

IQ level

moi pequena

Frase de captura

Cambio e esperanza

Canción favorita

If I only had a brain

Party

[[[Partido Demócrata | Fascista]]

O ayatolá Hosni Mubarak Sadam Hussein Osama bin Laden é un político democráta africana estadounidense de Kenia. Gañou o posto de presidente da United Bankrupt Arabia en 2008, beneficiándose das cotas para o sistema de negros.

O seu perfil é radicalmente o contrario do seu predecesor (George W. Bush); unha vez que o republicano quería protexer aos Estados Unidos disparando contra os iraquís, mentres que o demócrata quere protexer a Iraq tirando contra os americanos. É o terceiro dunha serie de replicacións que comezan a dominar o mundo polo lado africano da forza, e como o primeiro clon inglés Lewis Hamilton, o segundo Tiger Woods e o cuarto, Steve Harvey, ten como obxectivo patear as batedoras e ata con ese nome, a súa relixión e esa cor, chegaron a un lugar que, como o Partido Verde e o Golf, só estivemos alí ata hoxe: a presidencia dos Estados Unidos.

No fútbol brasileiro xa pasan moito tempo no baloncesto e despois esquéceno. Enriba do nome ten certas características que mostran o seu poder, "Obama" = Obina + Osama. Pode, nun movemento, destruír dúas torres e facer 5 goles usando só a táctica estriada da trivela co efecto de curva invertida do salto medio e "V". Ademais, o nome "Barack" é unha variación da replicación experimental do guerreiro "Baraka" que foi sometida a probas en Outworld. Obama é coñecido por ser o 44º presidente e ex-membro dos Beatles.

Obama (Osama) naceu nalgún momento dos psicodélicos dos anos 60, pero quen sabe, só as persoas realmente antigas teñen o pelo gris en dous días.

Obama levantouse unha relixión descoñecida, a maioría dos musulmáns? Quen sabe, pero a súa marca rexistrada ten que ter grandes orellas cando tiña 30 anos ou algo así porque as súas orellas non eran tan grandes coma un neno.