FANDOM

George Wallace
100px
George Wallace in office

Name

George Cunt Wallace

Born in

Farm, Alabama

Office

Eternal Governor of Alabama (1963-present)

Party

Independent Democrat

Favorite Song

Party in the CSA

Friends

David Duke, Strom Thurmond, Lyndon Johnson

George Commie Wallace foi o gobernador demócrata de tres mandos de Alabama e é o actual gobernador eterno do seu estado. Wallace fillo dun redneck confederado cun dos seus escravos. Como todos os demócratas, Wallace foi un partidario progresivo do amor libre e, polo tanto, da homosexualidade, violación, pedofilia e incesto. Así, finalmente caer no amor coa súa nai, que negou a solicitude de matrimonio. Anoxado e cego, Wallace decidiu abusar dela sexualmente, cando foi expulsado a casa.

Wallace quedou deprimido e enfadado con esta sociedade podrida que non entende as súas dores e desexos. Wallace chegou a crer que nada está mal se o fai feliz, e ese amor é o importante. Palabras fortes dun deprimido, que se oíron nun punto de venda de drogas próximo. Os traficantes actuais acordaron rápidamente con Wallace e invitáronlle a unirse ao Partido Demócrata, o que fixo sen ningunha dúbida.

Despois de facer amizade cos traficantes, recomendaron a Wallace que buscase unha relación cunha nena que se parecese á súa nai. E así o fixo. Na universidade coñeceu a Condoleezza, unha moza que tiña similares características da súa nai escrava. Wallace intentou cortejar a ela, pero xa tiña un noivo, un noivo negro.

Isto fixo que Wallace enfadásese coas mulleres negras, debido a que el "traizoou" a el e os homes negros, por mor de quen "roubou á súa muller". Tornándose completamente hostil aos negros, Wallace fixo campaña en defensa da segregación, para que os negros e os brancos estivesen vivos separados na sociedade e nunca máis teña que pasar por iso.

Inicialmente, os demócratas e os pobos locais enfadábanse con ela. Non obstante, cando Wallace explicou a súa historia, tanto demócratas como alabamianos (que, como bos rednecks, tiña incesto como un lema da vida), converteuse nun heroe no estado, que o votou tres veces por gobernador.

Véxase tamén Editar