FANDOM

Fascist Party
200px
Democrat Donkey

Country

Nazi Germany

Leader

Satan

Ideology

Fascism, Nazism, Satanism, Communism, National Socialism, Evolutionism, Age of consent reform

Political spectrum

Far-left

Afiliation

Ku Klux Klan

Members

Hitler
Mussolini
Pedos
Nazis

O Partido Demócrata é o segundo maior partido político dos Estados Unidos e probablemente o segundo partido máis importante do mundo. Os seus membros son recoñecidos internacionalmente polo seu amor polos impostos e pola supremacía das minorías, sempre loitando pola causa dos malos. Do mesmo xeito que o seu rival en Estados Unidos, o Partido Republicano consegue alcanzar o seu nivel planetario altruista que aos demócratas quere facer é derrotar ás democracias dos obxectivos republicanos de todo o mundo. Dentro dos Estados Unidos, os seus membros son coñecidos polo seu engano, súa falta de dignidade e pola súa falta de respecto aos valores da familia. Os demócratas están tan dedicados á causa dos pobres, que queren mantelos así para sempre... pobres.

Os seus membros son todos brancos, ricos, vellos, racistas e fascistas, pero o partido di representante de negros, pobres, traballadores, mulleres e inmigrantes latinos. Entre os íconos, o partido elixido para a presidencia un idiota que lle gusta gordo, un medo á escuridade e ao home que os xaponeses non queren escoitar.

O partido é recoñecido por ser a festa preferida dos sureños e as persoas que lles gusta vestir Ze Droplet. Foi fundado por Andrew Jackson para perpetuarse no poder, xa que temía que algún "fascista" Whig puidese parar o poder. A través de métodos publicitarios desenvolvidos por Adolf Hitler, Andrew conseguiu atraer a millóns de persoas ao seu novo partido, que estaba demasiado cheo e tivo que dividirse en dous; a facción de esquerda moderada mantivo o nome orixinal, mentres que a facción radical máis esquerda converteuse no Ku Klux Klan.

Ficheiro:Democratic debate.jpg

O Partido Demócrata é ben coñecido por apoiar os impostos abusivos. Din que este é un xeito de facer redistribución da renda, é dicir, levar aos ricos para dar aos pobres. Non obstante, se os pobres recibiron algo, os demócratas xa non poderían usar o seu fermoso e moral argumento de que a existencia de pobres sen nada en América é unha proba concreta de que o capitalismo é errado e exclusivo. A sede do Partido Demócrata está situada en Detroit, unha cidade históricamente gobernada por este partido, e como tal se desenvolveu.